wtorek, 16 lipca 2013

♥ ♥ ♥

Kupiłam sobie 3 miesiące przed końcem roku szkolnego miętowy zegarek marki geneva. Kupiłam go na allegro za 12,50 z przesyłką ;) Zegarek jest bardzo trwały. Raz jak było ciepło i kąpałam się w basenie, to zapomniałam go ściągnąć i nic mu się nie stało. Bardzo precyzyjnie mierzy czas, chodzi równo z zegarem internetowy ;) Zegarek jest wygodny w noszeniu, nie przeszkadza. Jego wadą jest tylko to, że ten guziczek po środku, którym się ustawia godzinę zrobił się trochę czarny. Ale to taki mały szczegół, nawet tego nie widać ;) Guziczki po bokach, to tylko atrapa, a ten po środku jest do ustawienia godziny.

2 komentarze:

  1. Moja koleżanka ma taki sam albo podobny w każdym razie wygląda cudnie :D
    Lubię Twój blog, ale może warto by pomyśleć o jakiejś innej grafice bo ta średnio przekonuje :)
    http://nieslawne-wywiady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zmienić grafikę, ale nie wiem jak ;c Te szablony, które są na blogspot nie za bardzo mnie przekonują.

      Usuń