poniedziałek, 15 lipca 2013

♥ ♥ ♥

Oglądałam ostatnio na allegro vans'y i trafiłam na taką chamską podróbę. Jest tylko zamienione logo na venga. Z tyłu na tym łączeniu gum jest napisane "venga off the wall" i na logo wszytym na boku jest napis venga. I na oczkach (te przez które przeplata się sznurówki) jest jeden odcień niebieskiego, a powinny być różne odcienie. Pierwsze 2 obrazki to oryginał, a te pod spodem, te 2 obrazki, to podróba (kliknij na zdjęcie, powiększy się). Jak widać, oryginał jest solidniej wykonany i na pewno lepszy jakościowo. Podróbki nie wyglądają na solidne, ale czego się spodziewać po takiej cenie. Oryginał (200-250 zł) Podróbki (45 zł).


 ORYGINAŁ





PODRÓBKA

5 komentarzy:

  1. Faktycznie dziwne podróbki XD Eh... Ja tam zawsze kupowałam oryginalne, bo wiem, że takie podróbki rozwaliłabym po 1 dniu

    http://teen-teenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pierwszy raz spojrzałam na te zdjęcia to myślałam, że to te same vansy. Dopiero jak przeczytałam notkę to zorientowałam się, że są podrobione. (te na dole). Racja, te podrobione szybko by się rozleciały i tyle by z nich było. Pozdrawiam ;)
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, w przybliżeniu wyglądają na lipne. Dałabym im miesiąc, więcej nie. Ja mam converse'y, i wyglądają nadal jak nowe (wydałam na nie 50 zł) ;d

      Usuń
  3. Dobre rozwiązanie, dla osób którym podoba się wygląd tych butów, a obojętne jaką ma metkę. Ja na przykłąd nie kupuję drogich markowych butów, bo wole sobie kupić co sezon nowe. A te drogie byłyby niezniszczalne, ale szybko by mi się znudziły ;)

    Zapraszam: takbardzoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję drogie buty, za małe pieniądze ;) Nie wydałabym na oryginalne buty 200 zł, wolę na nie wydać 50 zł. Ale za to, te oryginalne, wiadomo są lepszej jakości. Ja tylko piszę, że szukam oryginalnych butów za małe pieniądze, bo po prostu szkoda mi wydać 200 zł. ;d

      Usuń